ZAŠTO JE "ZELENILO" VAŽNO?

"I bi im naređeno da ne nanose štetu ni zemaljskoj travi, ni ikakvu zelenilu, ni ikakvu stablu, već jedino ljudima koji nemaju Božji pečat na čelu" (Otk 9,4).

Zašto je "zelenilo" važno za našu vjeru? Upamtite, skakavcima je zapovjeđeno da ne dotiču ništa zeleno. Jednostavno rečeno, oni ne mogu nauditi nikome tko hoda u vjeri.

Dakle, čak i na vrhuncu njihovih napada, oni koji se pouzdaju u Boga ostat će stajati poput čvrstih, zelenih stabala. Nikakvi skakavci neće im moći nauditi pa niti teroristi. Najbolja obrana protiv svakoga strašnog napada i svakog uboda sličnog štipavcima duhovno je zdravlje. A to zdravlje dolazi jedino ako se okrećemo Gospodinu i pouzdajemo u njegova obećanja.

Dopustite mi pitati vas:

Pouzdajete li se u potpunosti u Božje opraštanje? Oslanjate li se na njegovu krv da vas očisti od svakoga grijeha? Ako osjećate osudu i neprestano se borite da biste ugodili Bogu, onda niste zeleni i zdravi. Prije svega, Božja je želja da prihvatite njegov dar opraštanja i počivate u tome.

Prihvatili ste Božje opraštanje. No pouzdajete li se u njegovu bezuvjetnu ljubav za vas?

Naš Gospodin nas ne udaljava od sebe svaki put kad padnemo. On ne viri neprestano iznad našeg ramena zahtijevajući ispravak. On nas jednostavno traži da dođemo k njemu priznajući: "Vjerujem tvojoj Riječi, Gospodine. Oprosti mi, operi me, drži me u svojim rukama."

Božja želja za nas je da živimo sve naše dane bez straha. Zbog toga, ne smijemo dopustiti sotoni da nas optužuje pogreškama iz prošlosti. Ako smo se za njih pokajali, onda smo pokriveni Kristovom dragocjenom krvi očišćenja.

Evo Božjeg obećanja za sve koji su položili svoje pouzdanje u njega: "Neki se uzdaju u bojna kola, a neki u konje, a mi ćemo se spomenuti imena Gospoda, Boga našega. Oni posrnuše i padoše, a mi ustasmo i uspravismo se" (Ps 20,7-8).